home / Klantenservice

Mijn account

Moet ik een account aanmaken om te bestellen?

Nee, je kunt ook als gast een bestelling plaatsen. Het aanmaken van een account biedt echter wel voordelen, zoals het inzien van je bestelgeschiedenis, eenvoudig je gegevens beheren en sneller bestellen omdat je gegevens al bij ons bekend zijn. Wil je een account aanmaken? Klik dan hier.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Ben je je wachtwoord kwijt? Op deze pagina kun je klikken op "Wachtwoord vergeten?". Vul hier je e-mailadres in, dan sturen wij je direct een e-mail toe waarmee je een nieuw wachtwoord kunt instellen.

Winkel

Wat zijn jullie openingstijden?

Onze openingstijden voor zowel de winkel als de werkplaats zijn:


CUBE STORE LEERSUM

Di - Vr         10.00 - 12.00 en 13.00 - 18.00
Zaterdag     09.00 - 17.00
Zo - Ma       Gesloten

 

CUBE STORE LIMBURG

Di - Vr         09.00 - 12.00 en 13.00 - 18.00
Zaterdag     09.00 - 17.00
Zo - Ma       Gesloten

 

CUBE STORE VLAARDINGEN

Ma - Vr       09.00 - 18.00
Zaterdag    09.00 - 17.00
Zondag      Gesloten

Bestellen en verzending

Ik heb een bestelling geplaatst, wat nu?

Nadat je de bestelling hebt geplaatst ontvang je van ons per e-mail een orderbevestiging met daarin een overzicht van de artikelen die je hebt besteld. Wij gaan vervolgens aan de slag om de bestelde artikelen te verzamelen en klaar te maken voor verzending. Je ontvangt van ons een e-mail zodra je bestelling wordt verzonden met daarin een track and trace code waarmee je de zending kunt volgen.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Heb je je bestelling op een werkdag voor 17:00 uur geplaatst? Dan wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden! Bestel je na 17:00 uur of in het weekend/op feestdagen, dan wordt je bestelling de volgende werkdag verzonden. 

Heb je een fiets besteld? Dan duurt dit momenteel ongeveer 7-10 werkdagen, voordat deze bij jou wordt thuisbezorgd. 

Hoe volg ik mijn bestelling?

Het volgen van je bestelling kan via de Track en Trace service van PostNL. Klik hier voor de PostNL website en vul het tracking nummer in. Je vindt jouw trackingnummer in de bevestiging van je verzending die we per e-mail sturen zodra je bestelling wordt verzonden.

Hoe kan ik mijn adres wijzigen?

Wil je het adres wijzigen waarop je order wordt geleverd? Als je bent ingelogd kun je eenvoudig je adres wijzigen in je account. Ook bij het plaatsen van een bestelling kun je het gewenste afleveradres invoeren. Heb je al een bestelling geplaatst? Neem dan contact op met onze klantenservice zodat wij kunnen bekijken of we het adres voor de verzending nog kunnen aanpassen.

Kan ik mijn bestelling ook in de winkel afhalen?

Bestellingen die je via de webshop plaatst kunnen niet afgehaald worden in de winkel. Wil je graag artikel(en) in de winkel ophalen en afrekenen? Bekijk dan of het artikel beschikbaar is in de winkel en neem contact op of kom langs!

Hoe kan ik retourneren?

Kleding, accessoires en onderdelen:

  1. Vul het retourformulier in, die je bij je bestelling hebt gekregen. Ben je deze kwijt? Download dan hier het formulier!
  2. Stop het retourformulier in de doos, samen met de artikelen die je terug wil sturen.
  3. Plak het bijgeleverde retourlabel op de doos.
  4. Breng je pakket naar een PostNL servicepunt. 
  5. Zodra we je bestelling hebben verwerkt, storten we het geld terug op je rekening. Houd rekening met een totale verwerkingstijd van 5 werkdagen.


Fietsen:

Wil je een fiets retourneren? Neem in dat geval contact op met onze winkel in Vlaardingen: +31 10 2480329

 

Kan ik gratis retourneren?

Kleding, accessoires en onderdelen:


Deze kun je gratis retourneren bij CUBE Stores Nederland. Bij je bestelling hebben wij een formulier met het retouradres toegevoegd. Dit adres kun je uitknippen en op de doos plakken. Zat er geen retourformulier in de doos? Dan kun je deze hier downloaden. 


Fietsen:


Voor het retourneren van fietsen worden de transportkosten doorbelast.
Voor Nederland is dit 35,-, voor Belgie 60,-.


Bel in alle gevallen eerst met onze winkel in Vlaardingen via +31 10 2480329.

Wat zijn de voorwaarden voor retourneren?

Kleding, accessoires en onderdelen:

- Je mag je bestelling tot 28 dagen na ontvangst retourneren

- De producten zijn ongebruikt, onbeschadigd en compleet

- De producten zitten (waar mogelijk) in de originele verpakking


Fietsen:

- Je mag je fiets tot 14 dagen na ontvangst retourneren

- De fiets is schoon

- De fiets is onbeschadigd

- De fiets is compleet (al het meegeleverde is aanwezig)

- Er is maximaal 5 km gereden met de fiets

- Alleen bij elektrische fiets: accu en oplader zijn aanwezig en indien redelijkerwijs mogelijk originele verpakking


Voldoet de fiets niet meer aan bovenstaande voorwaarden? Dan kan de waardevermindering in rekening worden gebracht. Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de fiets wanneer je deze zichtbaar meer gebruikt is dan nodig om de kenmerken en de werking te beoordelen.


Voor het retourneren van fietsen worden de transportkosten doorbelast. Voor Nederland is dit 35,-, voor Belgie 60,-.

Kan ik een product ruilen?

Heb je een product bij ons gekocht, maar is de maat niet goed? Dan kun je eenvoudig jouw product terugsturen. Wanneer je een andere maat wilt ontvangen, kun je direct een nieuwe bestelling in de webshop plaatsen. Heb je de nieuwe maat voor 17.00 besteld? Dan heb je deze de volgende dag alweer in huis. De terugbetaing van je retour ontvang je zodra wij deze hebben verwerkt. 

Wat als ik een verkeerd artikel heb ontvangen?

Zit er per ongeluk een verkeerd artikel in de doos? Onze excuses! Neem contact op met onze klantenservice, dan zorgen we ervoor dat je het juiste artikel ontvangt. Het verkeerd geleverde product kun je gratis terugsturen met het bijgeleverde retourformulier.

 

Contact klantenservice:

Werkplaats

Hoe plan ik een afspraak voor onderhoud aan mijn fiets?

Voor service en onderhoud aan je fiets ben je bij ons van harte welkom. Klik hier om meer te lezen over onze werkplaats of plan direct een afspraak in!

Ik heb geen CUBE, kan ik bij jullie terecht voor onderhoud of reparaties?

In het hoogseizoen werken wij alleen aan CUBE fietsen om de hoogste kwaliteit en aandacht te kunnen blijven garanderen. En hoewel CUBE fietsen die bij ons gekocht zijn ook buiten het hoogseizoen voorrang krijgen in onze werkplaats, helpen wij je dan ook graag met een andere fiets!

Kan ik zonder afspraak langskomen voor onderhoud of reparaties?

In onze werkplaats werken wij uitsluitend op afspraak. Plan hier gemakkelijk je afspraak in via onze site!

Wat zijn de kosten voor het repareren/onderhouden van mijn fiets?

Wij hebben verschillende pakketten samengesteld voor het onderhouden van je fiets. Bekijk hier de tarieven van deze pakketten en overige losse reparaties!

Privacy en cookies

Wat is jullie privacybeleid?

Ons Privacybeleid vind je hier.

Maakt jullie site gebruik van cookies?

Alles over het gebruik van cookies op de website vind je hier.

Betalen

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Je bestelling kun je betalen via iDeal en creditcard. De online betalingen verlopen via betaalprovider Adyen. Tijdens het plaatsen van je bestelling kun je de gewenste betaalmethode selecteren.

Mijn betaling is mislukt, wat nu?

Is de betaling mislukt? Controleer dan of het bedrag is afgeschreven van je rekening. Als het bedrag niet is afgeschreven kun je de bestelling opnieuw plaatsen. De bestelling die niet betaald is wordt automatisch geannuleerd. Is het bedrag wel afgeschreven maar heb je geen orderbevestiging ontvangen? Neem dan even contact op met onze klantenservice.

Hoe voer ik een kortingscode in?

Een kortingscode kun je toevoegen in de winkelmand. Voeg eerst de gewenste artikelen toe in je winkelmand. In de eerste stap van de winkelmand zie je onder de artikelen een veldje "Vouchercode". Hier kun je de kortingscode in plaatsen en vervolgens klik je op "OK". De korting wordt dan automatisch verrekend.

Wanneer ontvang ik een factuur?

De factuur voor je bestelling wordt als bijlage toegevoegd aan de e-mail die je van ons ontvangt als je bestelling wordt verzonden.

Keuzehulp

Kan ik bij jullie terecht voor een fietsmeting?

Wij bieden een professionele bikefit aan in ons idmatch bikelab. Tijdens de bikefit neem je plaats op de Smart Bike, die wordt afgesteld aan de hand van realtime data, een 3D camera en zeer geavanceerde softwarde. Met deze bikefit ben je verzekerd van de juiste afstelling van je fiets. Benieuwd? Lees hier meer of maar direct een afspraak!

Welke maat fiets heb ik nodig?

 

Om een idee te krijgen van de juiste framemaat kan je de onderstaande berekening toepassen, of een maat uit het overzicht kiezen.

 

  • Ga met je rug tegen een muur staan en zet je (blote) voeten 20 centimeter uit elkaar.
  • Gebruik een waterpas (of boek) en schuif deze haaks op de muur, zo hoog mogelijk tussen je benen.
  • Meet de afstand vanaf de bovenkant waterpas (of boek) tot aan de vloer. Dit is je binnenbeenlengte.

 

MOUNTAINBIKE

Vermenigvuldig je binnenbeenlengte met 0,266. De uitkomst is een theoretische framemaat in inches.

 

RACEFIETS

Vermenigvuldig je binnenbeenlengte met 0,665. De uitkomst is een theoretische framemaat in centimeters.

 

TREKKING/URBAN

Vermenigvuldig je binnenbeenlengte met 0,660. De uitkomst is een theoretische framemaat in centimeters.

 

LENGTE (cm)
MOUNTAINBIKE



155 – 165
14 – 15 inch
165 – 170
15 – 16 inch
170 – 175
16 – 17 inch
175 – 180
17 – 18 inch
180 – 185
18 – 19 inch
185 – 190
19 – 21 inch
190 – 195
21 – 22 inch
195 – 200
22 – 23 inch

 

 

LENGTE (cm)
RACEFIETS



155 – 168
46 – 50 cm
168 – 180
50 – 56 cm
180 – 193
54 – 60 cm
193 – 200
58 – 62 cm

 

 

LENGTE (cm)
TREKKING



155 – 168
46 – 50 cm
168 – 180
50 – 54 cm
180 – 193
54 – 60 cm
193 – 200
60 – 62 cm
omhoog