• LET OP: het is erg druk bij ons en onze vervoerders. Lees meer
home / Nieuws

Online bestellingen en coronavirus

Wegens het coronavirus wordt er momenteel veel online besteld. Dit zorgt voor een grotere drukte bij ons en de leverancier, maar ook bij PostNL. Wij hebben de belangrijkste informatie voor je op een rij gezet, betreft online bestellingen en het coronavirus. Zo weet je precies wat je kunt verwachten bij het plaatsen van een bestelling. 

Hoelang duurt de levering van mijn bestelling?

Zodra je een bestelling hebt geplaatst in onze webshop, gaan we hier direct mee aan de slag. Zowel bij ons als bij onze pakketservice is het momenteel erg druk. Daarom is onze bezorgtijd iets aangepast. Houd voor fietsen rekening met een bezorgtijd van 3 werkdagen.

De bezorgtijd van kleding en accessoires kan 1 á 2 dagen vertraagd zijn, maar dat hoeft niet het geval te zijn.

Wanneer kan ik bellen waar mijn pakket blijft?

Heb je je bestelling na 3 dagen nog niet ontvangen? Bel dan naar 010 248 0329 en kies optie 3 voor vragen over weborders. We kunnen dan voor je uitzoeken wanneer je bestelling wordt verwacht. 

 

Hoe gaat de bezorging nu in zijn werk?

PostNL verzorgt de bezorgen van al onze pakketten. We volgen de RIVM-richtlijnen en nemen samen met onze bezorgpartners hygiënemaatregelen om verdere verspreiding van het virus te voorkomen. De bezorgers houden 1,5 meter afstand en vermijden fysiek contact.


← Terug naar nieuws

omhoog