Hoe kan ik retourneren?

Wil je je online bestelling retourneren? Vraag dan via jouw account een retour aan. Dit verzoekt komt bij ons terecht zodat wij kunnen beoordelen of een retour van toepassing is. Afhankelijk van het product en de locatie krijg je van ons een verzendlabel, plannen wij een pick-up of vertellen wij hoe je het product kan retourneren naar ons. 

Kan ik online gratis retourneren?

Kleding, accessoires en onderdelen:

Deze kun je gratis retourneren bij CUBE Stores Nederland. Bij je bestelling hebben wij een formulier met het retouradres toegevoegd. Dit adres kun je uitknippen en op de doos plakken. Zat er geen retourformulier in de doos? Dan kun je deze hier downloaden. 

Let op: Vanuit België is het niet mogelijk om gratis te retourneren door middel van het antwoord nummer

Fietsen:

Voor het retourneren van fietsen worden de transportkosten doorbelast.
Voor Nederland is dit 35,-, voor België 60,-.

Wat zijn de online retourvoorwaarden?

Kleding, accessoires en onderdelen:

  • Je mag je online bestelling tot 28 dagen na ontvangst retourneren
  • De producten zijn ongebruikt, onbeschadigd en compleet
  • De producten zitten (waar mogelijk) in de originele verpakking

Fietsen:

  • Je mag je fiets tot 14 dagen na ontvangst retourneren
  • De fiets is schoon
  • De fiets is onbeschadigd
  • De fiets is compleet (al het meegeleverde is aanwezig)
  • Er is maximaal 5 km gereden met de fiets
  • Alleen bij elektrische fiets: accu en oplader zijn aanwezig en indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking

Voldoet de fiets niet meer aan bovenstaande voorwaarden? Dan kan de waardevermindering in rekening worden gebracht. Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de fiets wanneer je deze zichtbaar meer gebruikt is dan nodig om de kenmerken en de werking te beoordelen.
Voor het retourneren van fietsen worden de transportkosten doorbelast. Voor Nederland is dit 35,-, voor België 60,-.

Kan ik een product ruilen?

Heb je via de webshop een product bij ons gekocht, maar is de maat niet goed? Dan kun je eenvoudig jouw product terugsturen. Wanneer je een andere maat wilt ontvangen, kun je direct een nieuwe bestelling in de webshop plaatsen. Heb je de nieuwe maat voor 17:00 uur besteld? Dan heb je deze de volgende dag alweer in huis. De terugbetaling van je retour ontvang je zodra wij deze hebben verwerkt.