Antwoorden op de

MEEST GESTELDE VRAGEN

Bestellen en Verzenden

Ik heb een bestelling geplaatst, wat nu?

Nadat je de bestelling hebt geplaatst ontvang je van ons per e-mail een orderbevestiging met daarin een overzicht van de artikelen die je hebt besteld. Wij gaan vervolgens aan de slag om de bestelde artikelen te verzamelen en klaar te maken voor verzending. Je ontvangt van ons een e-mail zodra je bestelling wordt verzonden met daarin een track and trace code waarmee je de zending kunt volgen.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Heb je je bestelling op een werkdag voor 17:00 uur geplaatst? Dan wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden! Bestel je na 17:00 uur of in het weekend/op feestdagen, dan wordt je bestelling de volgende werkdag verzonden. Heb je een fiets besteld? Dan duurt dit momenteel ongeveer 7-10 werkdagen, voordat deze bij jou wordt thuisbezorgd.

Wat zijn de verzendkosten?

Onderdelen en accessoires: Voor alle orders met een totaal orderbedrag lager dan € 50,- brengen wij verzendkosten in rekening ter hoogte van € 4,99. Orders van € 50,- of meer worden gratis verzonden.

Fietsen: bezorging is gratis.

Mijn account

Moet ik een account aanmaken om te bestellen?

Nee, je kunt ook als gast een bestelling plaatsen. Het aanmaken van een account biedt echter wel voordelen, zoals het inzien van je bestelgeschiedenis, eenvoudig je gegevens beheren en sneller bestellen omdat je gegevens al bij ons bekend zijn. Wil je een account aanmaken? Klik dan hier.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Ben je je wachtwoord kwijt? Op deze pagina kun je klikken op "Wachtwoord vergeten?". Vul hier je e-mailadres in, dan sturen wij je direct een e-mail toe waarmee je een nieuw wachtwoord kunt instellen.

Privacy & Cookies

Wat is jullie privacybeleid?

Ons Privacybeleid vind je hier

Maakt jullie site gebruik van cookies?

Alles over het gebruik van cookies op de website vind je hier

Retourneren

Hoe kan ik retourneren?

Ons retourbeleid vind je hier

Werkplaats

Hoe plan ik een afspraak voor onderhoud aan mijn fiets?

Voor service en onderhoud aan je fiets ben je bij ons van harte welkom. Klik hier om meer te lezen over onze werkplaats of plan direct een afspraak in.

Kan ik zonder afspraak langskomen voor onderhoud of reparaties?

In onze werkplaats werken wij uitsluitend op afspraak.

Wat zijn de kosten voor het repareren/onderhouden van mijn fiets?

Wij hebben verschillende pakketten samengesteld voor het onderhouden van je fiets. Bekijk hier de tarieven van deze pakketten en overige losse reparaties.