Antwoorden op de

MEEST GESTELDE VRAGEN OVER MIJN ONLINE BESTELLING

Bestellen en Verzenden

Ik heb een online bestelling geplaatst, wat nu?

Nadat je de bestelling hebt geplaatst ontvang je van ons per e-mail een orderbevestiging met daarin een overzicht van de artikelen die je hebt besteld. Wij gaan vervolgens aan de slag om de bestelde artikelen te verzamelen en klaar te maken voor verzending. Je ontvangt van ons een e-mail zodra je bestelling wordt verzonden met daarin een track and trace code waarmee je de zending kunt volgen.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Heb je je bestelling op een werkdag voor 17:00 uur geplaatst? Dan wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden! Bestel je na 17:00 uur of in het weekend/op feestdagen, dan wordt je bestelling de volgende werkdag verzonden. Heb je een fiets besteld? Dan duurt dit momenteel ongeveer 7-10 werkdagen, voordat deze bij jou wordt thuisbezorgd.

Wat zijn de verzendkosten?

Onderdelen en accessoires: Voor alle orders met een totaal orderbedrag lager dan € 50,- brengen wij verzendkosten in rekening ter hoogte van € 4,99. Orders van € 50,- of meer worden gratis verzonden.

Fietsen: bezorging is gratis.

Mijn account

Moet ik een account aanmaken om te bestellen?

Nee, je kunt ook als gast een bestelling plaatsen. Het aanmaken van een account biedt echter wel voordelen, zoals het inzien van je bestelgeschiedenis, eenvoudig je gegevens beheren en sneller bestellen omdat je gegevens al bij ons bekend zijn. Wil je een account aanmaken? Klik dan hier.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Ben je je wachtwoord kwijt? Op deze pagina kun je klikken op "Wachtwoord vergeten?". Vul hier je e-mailadres in, dan sturen wij je direct een e-mail toe waarmee je een nieuw wachtwoord kunt instellen.

Retourneren

Hoe kan ik mijn online bestelling retourneren?

Ons retourbeleid vind je hier