Waar kunnen we je mee helpen?
- Hoe werkt een reparatieverzoek bij een online bestelling?
- Hoe meld ik mijn garantie aan?
- Hoe lang heb ik garantie?
- Heb ik garantie op slijtageonderdelen?
- Heb ik garantie op mijn Bosch onderdelen?
- Heb ik garantie op mijn Bosch accu?
- Garantie op kleding, onderdelen en accessoires
- Garantie op een CUBE uit een andere winkel
Wanneer wordt mijn fiets afgeleverd?
De actuele levertijd van je fiets vind je op de productpagina.
Zodra de bezorging door de koerier is ingepland, ontvang je hierover een bericht, meestal de avond vóór de levering.
Heb je een voorkeur voor het aflevermoment?
Geef dit dan aan in het opmerkingenveld in de winkelwagen.
Heb je al besteld, maar wil je alsnog je voorkeur doorgeven? Neem dan even contact op met onze klantenservice.
Let op: fietsen worden uitsluitend bezorgd op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur.