Waar kunnen we je mee helpen?
- Hoe werkt een reparatieverzoek bij een online bestelling?
- Hoe meld ik mijn garantie aan?
- Hoe lang heb ik garantie?
- Heb ik garantie op slijtageonderdelen?
- Heb ik garantie op mijn Bosch onderdelen?
- Heb ik garantie op mijn Bosch accu?
- Garantie op kleding, onderdelen en accessoires
- Garantie op een CUBE uit een andere winkel
Wat zijn de retourvoorwaarden?
Kleding, accessoires en onderdelen:
- Je mag je online bestelling tot 14 dagen na ontvangst retourneren
- De producten zijn ongebruikt, onbeschadigd en compleet
- De producten zitten (waar mogelijk) in de originele verpakking
Stuur met de retour altijd een ingevuld retourformulier mee. Voor het retourneren worden verwerkingskosten van €1,99 inrekening gebracht.
Fietsen:
- De fiets is schoon
- De fiets is onbeschadigd
- De fiets is compleet (al het meegeleverde is aanwezig)
- Je mag je fiets tot 14 dagen na ontvangst retourneren
- Er is maximaal 5 km gereden met de fiets
- Alleen bij elektrische fiets: accu en oplader zijn aanwezig en indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking
Voldoet de fiets niet meer aan bovenstaande voorwaarden? Dan kan de waardevermindering in rekening worden gebracht. Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de fiets wanneer je deze zichtbaar meer gebruikt is dan nodig om de kenmerken en de werking te beoordelen. Voor het retourneren van fietsen worden de transportkosten doorbelast.
Retour vanuit Nederland | €35,00 |
Retour vanuit België | €65,00 |