Waar kunnen we je mee helpen?
- Hoe werkt een reparatieverzoek bij een online bestelling?
- Hoe meld ik mijn garantie aan?
- Hoe lang heb ik garantie?
- Heb ik garantie op slijtageonderdelen?
- Heb ik garantie op mijn Bosch onderdelen?
- Heb ik garantie op mijn Bosch accu?
- Garantie op kleding, onderdelen en accessoires
- Garantie op een CUBE uit een andere winkel
Hoe werkt het retourneren?
Accessoires en onderdelen
Accessoires en onderdelen kun je gratis retour zenden vanuit Nederland. Gebruik hiervoor het retourformulier dat in de doos zit, of download het formulier [hier]. Je ontvangt je aankoopbedrag terug minus €1,99, inclusief verzendkosten bij retour van de gehele bestelling. Vanuit Belgie kun je geen gebruik maken van gratis retour zenden.
Zodra je retour in ons magazijn is geregistreerd en verwerkt, ontvang je binnen 3 werkdagen het aankoopbedrag terug op de betaalmethode waarmee je hebt betaald.
Een fiets retourneren? Zo werkt het:
Wil je een fiets retour sturen? Dan wordt deze door een koerier opgehaald. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. We plannen dan samen een ophaalmoment in.
Zodra de fiets in ons magazijn is ontvangen en voldoet aan de retourvoorwaarden, storten we het aankoopbedrag terug, minus de transportkosten. Voldoet de fiets niet aan de voorwaarden, dan kunnen er extra kosten in rekening worden gebracht.
Na verwerking van de retour ontvang je het bedrag binnen 3 werkdagen terug op het betaalmiddel waarmee je hebt betaald.
Let op: stuur bij het retourneren alle onderdelen en accessoires mee. Bij elektrische fietsen moet ook de accu en oplader worden meegestuurd.